Året som gikk

En liten oppsumering av året som gikk.

JanuarmtJanuar måned startet med en ny giv! Klar for friske farger etter en rød jul, jeg var med i NIB sin utfordring Glabl chic der Paris var mitt tema. Vi var på hyttetur på Stranda sammen med en stor gjeng gode venner. Jentegjengen vår hadde bytteparty, som ble en vellykket kveld og som jeg anbefaler!

februarmtDet ble llitt lysere og enklere å ta bilder. Jeg kjøpte bøker brukt, og drakk mye te som endte i en egen tekrok på kjøkkenet. Vi begynte å pusse opp det ene rommet, og nytt gulv ble lagt. Nye farger snek seg inn i interiøret og vi såg frem til lysere tider.

marsmtJeg tok gravidbilder av Julie, og Tone stilte opp på en mini photoshoot. En stor bildevegg fikk pryde gangen, og vi bestemte oss endelig for fargen på den ene veggen på nyrommet. Det ble en nydelig frisk blåfarge. Friske tulipaner ble handlet inn og frisket opp stua sammen med barteputen og puta fra Sukkertøy fra øyet. Vi var i Oslo en tur på besøk med familien Flem Easter. Der stakk vi innom Fotomessen, jeg ble imponert over bildene til  Pål Laukli, og ble den heldige eier av en Kelly Moore fotoveske!

aprilmtEn del naturbilder ble tatt, og jeg kom med tips om doruller til kabelrot. Jeg øvde meg mer og mer på å ta interiørbilder, barteputa ble stadig fotografert. En vimpelrekke ble til på en blomsterpotte med fargerik tape fra Kremmerhuset, dette ble vist på bloggen til Kremmerhuset som ble stor stas for meg! Vi feiret påska på Sørlandet, spiste årets første softis og koste oss sammen med familie. Jeg kjøpte også ny kameralinse, Nikon 50 mm,  som ble min nye favoritt!

maimt Kontoret ble endelig helt ferdig og jeg gjordet et superkupp på et nydelig paris fat på en bruktbutikk. Jeg fikk ta bilder av Kronprinsparet som var innom hjemkommunen min. Det var utdrikingslag for venninnen min, der pyntet jeg bordet til lunsj, i fargene rosa og turkis. Nasjonaldagen regnet nesten bort, men vi feiret den sammen med gode venner.  Vi fikk delta i den store dagen til Jill-Alice og Christopher, og jeg fikk ta bryllupsbilder i et annet bryllup. Noe som gav meg mange fine erfaringer! Mai var preget av endelig det å få være mer ute, og vi både grillet, spilte volleyball og badet!

JunimtEn liten hemmelighet begynnte å vokse. Jeg fylte hele 25 år, og lurte alle mine gjester med alkohlfri vin! Knis! En ny sofagrupper fikk plass i vinterhagen så nå kunne vi endelig bruke den skikkelig, så jeg deltok på NIB sin utfordring Uteplass med stemningsfulle bilder. Formen begynnte gradvis å dale, så bloggen ble desverre nedprioritert.

JulimtFormen var fortsatt på bånn, men gleden var stor for at frøet vokste. Vi var i bryllup på sørlandet, før vi reiste videre til København noen dager. På den ene kinoen der var hele taket fylt av digre lyskroner. Det var skikkelig stilig. I slutten av juli steg formen litt og vi tilbringte tid i Valldalen og fikk høre Melissa Horn på Sommerfesten på Giske.

augustmtJeg drakk te fra mine nye manokopper kjøpt i København, blogget noen innlegg om høstlige farger, men ellers var det stille på bloggen. Gleden om at en spire nå vokste ble offentlig , og vi var på Jugendfestival der Roxette konserten var høgdepunktet.

septembermtBle også en nesten bloggefri måned. Jeg kom med bilder fra denne nydelige smykkeholderen fra Kremmerhuset, som fortsatt er min favoritt. Og vi var så heldige å få være faddere til Lilje som ble døpt 16.09.12.

oktobermtBloggelysten kom endelig tilbake og det ble flere innlegg. Jeg fant endelig den perfekte lyslenken som skulle henge på tallerkenhylla og en kasse fikk endelig hjul. Knekkebrød ble bakt og jeg pyntet et høstbord til klubb.

novembermtBle en måned preget av forberedelser til jul. Vi bakte lefser, pakket inn julegaver og jeg laget kalenderposer til jobb. Jeg var også på mitt første bloggtreff på Herliget sammen med Julie som startet å blogge igjen. Nyheten om at et lite gull var på vei kom ut på bloggen, og jeg viste stolt frem babyteppet som mamma strikket. I slutten av måneden fikk trær i vinterfarger komme opp på veggen etter å ha blitt inspirert av Elin med Draumesidene.

desembermtBle en måned full av kos og røde detaljer. Vi tok det første skikkelige bilde av magen, og bakte julekaker og marsipankuler. Hadde julebord med klubben, og så Margot får besøk. Julen ble feiret hjemme sammen med min familie, der vi koste oss med god mat, mange flotte pakker og overaskelser. Romjulen var fine dager, men desverre ble det sykdom for alle utenom meg. Så det ble rolige dager i slutten og mye brettspill. Vi ble rett og slett hekta på Scrabble.

Jeg vil takke for et flott år, for alle besøk på bloggen og fine kommentarer. Jeg  gleder meg til å starte på dette nye året,vi har virkelig mye å se frem til. Selv om hverdagen blir snudd på hodet om noen uker håper jeg at dere vil følge med videre på det nye kapittelet. *smil*

Klem

6 thoughts on “Året som gikk

Legg igjen en kommentar

